Friday, April 17, 2009

The New Cabinet Line-Up ( 16 April 2009 )

Assalamualaikum Tun....

1) Selepas DS Najib mengumumkan barisan kabinetnya, saya adalah orang yang paling GEMBIRA kerana KETUA 'PERASUAH PEMUDA' UMNO tidak terpilih.

2) Kegembiraan saya telah mengubati kekalahan Dato Mukhriz baru-baru ini.

3) KJ & the gang patut merasa malu kerana bukan sahaja akar umbi tidak menerima mereka, malah KERAJAAN pun TAK MENGIKTIRAF 'KJ & 304 orang BALACInya'.
Haa..haa...haaa. PADAN MUKA DEPA.

4) Pelantikan Dato Mukhriz & Dato Razali sebagai Timb. Menteri, menunjukkan Kerajaan mendengar & melayan suara akar umbi pemuda UMNO yang memberi pencalonan TERBANYAK kepada mereka berdua. BUKANNYA SUARA 304 orang BALACI KJ.

5) Tahniah dan berbanyak-banyak ucapan terima kasih kepada DS Najib kerana memberikan kami BARISAN KABINET yang terbaik untuk rakyat. Sekurang-kurangnya, dah tiada lagi nama seperti Zaid Ibrahim & Amirsham yang hanya digunakan semata-mata untuk kepentingan peribadi pemimpin.

6) Terima kasih juga kepada Tan Sri Muhyiddin Yassin, kerana suara & teguran Tan Sri sebelum ini juga telah banyak membantu ke arah perubahan ini.

7) Akhir sekali, Tahniah & Terima kasih kepada TUN, semoga berkat kesabaran & kecekalan Tun selama ini akan membentuk semula NEGARA MALAYSIA YANG BERJAYA.

MALAYSIA BOLEH !!!!

http://kedahyoungster.blogspot.com

No comments: