Sunday, October 19, 2008

Pembodek (08 Julai 2008)

Assalamualaikum Tun...
1) Inilah realitinya UMNO di bawah pimpinan paklah sekarang.
2) UMNO dah jadi ABNO (Abdullah Badawi Nation Organization.
3) Paklah yang menyebabkan UMNO dan BN ditolak terus oleh rakyat semua kaum. Betul kata Tun, di waktu pilihanraya 1999 kaum cina dan india yang memberi kemenangan pada BN. Hinggakan Lim Kit Siang & Karpal Singh pun bungkus. Ini adalah kerana bangsa cina sukakan cara Tun menanggani krisis kegawatan ekonomi dan memajukan malaysia. Tetapi sekarang, ternyata paklah tak tahu apa-apa tentang politik & ekonomi. Akibatnya bukan hanya melayu, kaum cina dan india pun menolak BN hinggakan orang kuat MIC, MCA dan GERAKAN pun tewas.
4) Pemerintahan paklah adalah 'KUKU BESI SECARA SENYAP'. Khairy yang mempengaruhinya. Paklah telah terkena UBAT JAMPI oleh Khairy.
5) Pemimpin UMNO di peringkat Bahagian dah jadi takut pada Khairy. Mereka tidak berani bersuara dan menentangnya. Mereka takut kehilangan jawatan, takut tak dapat kontrak PROJEK angan-angan paklah. MEREKA SECARA TAK LANGSUNG DAH JADI PEMBODEK.
6) Apabila mereka menjadi PEMBODEK, mereka akan menghentam orang-orang yang mengkritik paklah. Jika mereka menghentam TUN, lagi cepat PEMBODEK ini naik pangkat dan selamat dalam jawatan UMNO.
7) CALON-CALON PEMBODEK PAKLAH & KHAIRY ADALAH;-
1 - JOHARI BAHAROM - lupa daratan
2 - MUHAMMAD MUHD TAIB - mike tyson yang penakut
3 - ZAID IBRAHIM - pakar undang2 yang bersalah
4 - ZAINUDIN MAIDIN - dah kalah pun
5 - MAHADZIR KHALID - MB Kedah paling teruk dalam sejarah
6 - ABDUL AZEEZ ABDUL RAHIM - Penarik kereta yang dah kaya

8) UMNO P.PINANG & SELANGOR telah mengumumkan akan terus mencalonkan paklah sebagai presiden UMNO. Apa dah jadi??? Negeri-negeri ini menangkah dalam PRU baru-baru ini? MEREKA TAK TAHUKAH KENAPA MEREKA KALAH? MEREKA TAK TAHUKAH KEKALAHAN MEREKA KERANA DURJANA PAKLAH? Inilah kerja-kerja PEMBODEK.
9) Kepada PEMBODEK-PEMBODEK, sedarlah diri bahawa anda telah mengkhianati Agama, Bangsa dan Negara anda sendiri.
10) Kepada PEMBODEK-PEMBODEK, sedarlah diri bahawa anda menyokong PENGKHIANAT nombor 1 dalam negara iaitu KHAIRY JAMALUDIN.
11) TUN, Kamulah pejuang sebenar yang membangunkan Agama, Bangsa dan Negara.
12) ORANG YANG MENGATAKAN TUN SEBAGAI DIKTATOR ADALAH ORANG YANG DENGKI KEPADA KEJAYAAN BANGSA MELAYU DAN NEGARA MALAYSIA.
SYABAS TUN,
teruskan usaha murni mu.

No comments: